Bloc de treball de l'assignatura de Valencià de 2n de BAT



diumenge, 27 de març del 2011

Esquerra dreta, esquerra dreta.

Estàvem comentant el divendres a classe com veu la majoria de la gent la poesia. Quina és la que prefereix la gent? per a gran part dels lectors poesia és sinònim d'amor i dolçor unit amb una bonica rima, i tot escrit que no siga així no és poesia. Aquesta és la prova de què no fa falta que siga així, que solament amb enginy es pot aconseguir que tota una classe de 27 persones de segon de batxillerat ens quedem bocabadats amb una simple lectura d' un minut i mig.

Si un esquerrà
pensa que un esquerrà
només pel fet de ser esquerrà
és més bo que un dretà
és tan prepotent
que resulta ser un dretà
Si un dretà pensa
que un dretà
només pel fet de ser dretà
és més bo que un esquerrà
és tan prepotent
que resulta ser d‘extrema dreta
I com que jo estic
contra els dretans
i els d‘extrema dreta
estic contra els esquerrans
que pensen
que són més bons
que els dretans
I com que estic contra ells
pense de vegades
que tinc dret a pensar
que sóc més bo
que ells.

Erich Fried.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada